onsdag den 10. oktober 2012

God brunch

Jeg har været i københavn med min moar. Vi skulle ind og ha ordnet hår, af min kære svigerinde, der er i lære som frisør:-) Men inden da kunne vi da lige nå engang brunch, der er desværre ikke det store udvalg af cafeer, der holder åbent før klokken 9.30, men det lykkedes os dog, at finde Laudromat cafe, der er cafe og vaskeri i et... Genialt koncept, så kan man sidde og hygge med god mad, samtidig med tøjet bliver vasket, i den separate vaskeri afdeling.
Børn er mere end velkommen på cafeen, og her er et stort  børne hjørne med legetøj osv. Vi havde hverken børn eller vasketøj med, men fik alligevel en dejlig økologisk brunch, bestående af rigeligt røræg, pølser, bacon, yoghurt med mysli, masser brød, og en lækker hjemmelave nutella. Vi gav 88 kroner for hver, ud over kommer der udgifter til kaffe eller juice. Det var en rigtig dejlig brunch, til en billig penge, et sted jeg godt kunne finde på at komme igen.
Billedet lånt fra laudromatcafens hjemmeside.
Jeg fik desværre ikke taget billeder af hverken mad eller stedet, men snuppede et par postkort med hjem, så dem må i nøjes med billeder af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar