søndag den 11. november 2012

Nu med sodastreamer!

De findes i mange forskellige design.
Ja den er god nok... Jeg er netop blevet den heldige ejer, af noget så dejlig 80'er, som en soda streamer.
Jeg elsker den allerede, og må indrømme at min egentlige tanke med den, var at lave danskvand, men der fulgte 2 smags varianter på sodavand med også, og jeg må sige at jeg er positivt overrasket:-)

Den er virkelig et hit! Jeg gav 399,- for den i Fleegaard i Tyskland, med 2 smags varianter, samt 2 ekstra flasker. Det koster cirka 1,50 kroner per liter danskvand, men så skal jeg heller ikke tænke på logistikken med at slæbe flasker frem og tilbage fra supermarkedet. Ud over at det selvfølgelig minimere emballage forbruget, er cirka 1/3 energi i den færdigblandet sodavand, sammenlignet med almindelige sodavand:-)

Se mere på sodastream.dk
Helt klar en investering værd hvis i spørger mig:-)
 Nogen af jer der har erfaring med sodastreamer eller de forskellige smage måske?

2 kommentarer:

  1. Bemærk lige at grunden til at der er færrer kalorier i, er at de er sødet med kunstige sødemidler. Aspartam.

    SvarSlet
  2. Hej Sverigestossen!

    Tusind tak for info, altid dejligt med en kommentar:-)

    Jeg må indrømme, at jeg ikke havde kigget nærmere på vare deklarationen, inden jeg lod begejstringen tage over.
    Jeg er bestemt ikke foretaler for aspartam, og forsøger vidt muligt at undgå produkter med blandt andet sødestoffer, og vil for fremtiden undgå sodastream produkter. Jeg tænker.. at forsøger mig med, selv at tilsætte lidt smag, som for eksempelvis citron eller lakridsrod:-)

    Nogen erfaringer herom?

    SvarSlet