fredag den 22. februar 2013

Rodfrugt boller

Da lysten til en omgang boller meldte sig, tænkte jeg det var oplagt at få tømt køleskabet samtidlig, Jeg havde et lille 1/2 knoldselleri rest og et par lidt triste gulerødder, så i stedet for det skulle ende sine dage i skaldespanden. Bagte jeg en gang rodfrugtboller. Jeg har mange gange bagt gulerodboller, men  ikke noget med selleri. Men jeg vil gerne anbefale det, også hvis man har børn som måske spiser de samme grønsager heletiden, Man kan dog se der grønsager i, det ved jeg nogle børn ikke kan kommer ud over og stadig ikke vil spise det. Men det problem har vi heldigvis ikke, og pigerne synes også de var lækre. Jeg kan godt lide de bliver lidt saftlige, så er de heller ikke så tørre i morgen, som almindelige boller. Jeg fulgte en meget pædagogisk opskrift som i finder her og brugte bare 1/2 gulerod 1/2 knoldselleri =O)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar