lørdag den 23. marts 2013

Zenz hår produkter.


Jeg blev introduceret til frisørkæden Zenz og deres produkter via en god ven af familien, og syntes hurtig om konceptet med en grøn frisør, der dedikeret arbejder med økologi, bæredygtighed og miljø.

Hos Zenz udvikler de selv deres produkter, og de er både økologisk og svanemærket. Genialt koncept.. Jeg var  nød til at prøve deres produkter:-)



 Jeg har nu forsøgt mig med Zenz hår produkter i gennem cirka 3 måneder og må konstatere, at jeg er ok tilfreds med shampoo 04, men syntes dog ikke den udvikler nogen mirakler, og til den nette sum af 199 kroner for 250 ml føler jeg mig overbevist om, at jeg godt kan finde et tilsvarende, men billigere produkt.

Conditioner er derimod rigtig glad, lige før jeg vil gå så vidt, som at sige afhængig:-) Jeg bruger den både, som almindelig balsam, men også som hårkur natten over, den efterlader mit hår sundt og glansfuldt. 


Den berømte styling past Zenz No06 der vandt årets danske produkt ved Beauty Awards i 2011, havde jeg høje forventninger til, men her må jeg være uenig i eksperternes vurdering, jeg syntes pasten er svær at fordele, man skal virkelig passe på, ikke at få taget for meget. Det er let at style med, men efter et par timer virker mit hår tørt og kruset. Men måske det bare er mit hår den er gal med!?;-)



Zenz olie organic treatment 097 er simpelthen gået hen og blevet et af mine yndlings produkter, jeg bruger det både i håret, på kroppen eller en dråbe i min ansigt creme.. Elsker den, og den er helt uden parfume og konservering, hermed også velegnet til duft elegikere og børn.

Hvad bruger i andre til jeres hår, nogle bestemte mærker i bliver ved at falde tilbage til?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar