fredag den 3. maj 2013

Munkholm saltskrub.

Jeg har nu fået afprøvet min Munkholm salt skrub og må indrømme, at jeg i den grad er begejstret:-) Ud over en hyggelig emballage, i et lille patentglas med original orange gummiring, der fører en direkte tilbage til de gode gamle dage, levede indholdet i den grad op til mine forventninger.

 Jeg brugte skruben i brusebadet. Jeg bruste mig over, slukkede for vandet og tog med en ske cirka 2 teskefulde skrub, jeg fordelte på kroppen med en vaskeklud, hvorefter jeg skyllede af. Den fjerner effektivt døde hudceller,og huden fremstår frisk og velduftende. Huden blev meget blød og lækker og jeg behøvede ikke, at bruge body lotion efterfølgende.

Jeg er helt sikkert blevet afhængig, af denne skønne skrub,og den har allerede fået sin faste plads i skabet:-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar