søndag den 17. juni 2012

Så tilspørger jeg dig...

Weekenden har for mit og gemalens vedkommen stået på bryllup, vi fik æren af at være en del af vores rigtig gode venners bryllup. Tiltrods for et lidt atypisk bryllup. En smuk brud i sort, en tur på rådhuset,og blot os 4 ude og spise. Var det en fuldstændig perfekt bryllup. (også føler vi os så heldig fordi måtte deltage- af alle folk) -TAK!

Vi var  inviteret til en 6 retters menu med tilhørende vine på Vallø slotskro. Hvilket varmt kan anbefales det var simpelthen så lækkert, med mad der tilberedt lige i skabet hele vejen rundt, og vinene.... JEG ANBEFALDER VARMT ( på trods af hovedpinen her dagen derpå)
Jeg havde så travlt med at nyde indtrykne og brudeparret, at jeg helt glemte at tage billeder, jeg fik kun tage af desserten og det søde til kaffen, så dem får i her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar