søndag den 3. juni 2012

Søndag når du er allerbedst...

Har tilbagt dagen med min dejlige familie,  som i øvrigt består af min mand, 2 små trunter. K på 10 måneder og M på 3 år og bonus- drengebarnet også kaldet pomfrit 9 år. Vi har været i tivoli, manden min, M og pomfrit fes rundt mellem forlystelserne. Jeg derimod  tog det tilgengældt helt roligt da jeg var plantet på sidelinjen med sovene K i klapvogn, så fik jeg tilgengæld muligheden for at nærstudere smukke tivoli, hvilket jeg normalt ikke når, i et  af menneskemylder og børnestress.
Forinden Tivoli nåede vi et smut forbi IKEA hvor vi fik bestilt havemøbler, som var leveret da vi kom hjem. Vi er vældig tilfredse med resultatet. 




sofamoduler fra IKEA, bord (3 i sæt) Jysk.

nyd det sidste af søndagen -lille h

Ingen kommentarer:

Send en kommentar