torsdag den 26. juli 2012

Om ens tøj

Jeg havde egentligt aldrig troet, jeg ville købe ens tøj til mine børn. Men da jeg havde M med i børnetøjsbutik, og der var et fint tilbud på en sommerdragt, ville jeg købe den til lille k, M stod noget misundelig og kiggede på t shirt med samme print. Også fik hun også en, men selvfølgelig mest fordi, jeg synes det var et godt tilbud. :-) M er bare så glad for det (næsten) ens tøj, hun kan tage den samme på som sin søster, hvilket hun er meget stolt over, jeg synes det er så sødt, så det bliver absolut ikke det sidste søskendetøj de får. Pludselig forstår jeg, dem som giver deres børn, det samme på, sådan kommer det dog aldrig helt til at blive herhjemme, men engang i mellem synes jeg nu er sødt.
Hvad synes du, om søskende der har ens tøj?



tøj fra småfolk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar