søndag den 5. august 2012

Applikationer

Her er mine yndlings apps:-)

Økologisk landsforening: økologisk spise guide, inddelt i guld sølv og bronze alt efter, hvor stor en del af menuen der er økologisk. Den indeholder både restauranter, cafeer, kantiner mm. En god apps altid at have ved hånden, når det er spise tid, ude i byen:-) Den er dog stadig mangelfuld, men er sikker på, at den opdateres løbende.

eReolen.dk: En af mine absolutte favorit apps, her kan der hentes biblioteksbøger ned på telefonen.. genialt til ferien, så er man fri for at have tasken fuld af bøger:-) 
Minus er, at der er restriktioner på, hvor mange bøger man kan låne af gangen, alt efter hvilke kommune man er bosat i..  derudover savner jeg inspiration på siden, man skal kende hele bogens titel, eller forfatterens navn for, at finde den ønskede bog. Det er heller ikke alle bøger, der endnu er at finde derinde, men til trods dette, er det alt i alt en rigtig god apps, jeg varmt kan anbefales:-)

Dropbox: Endelig er det lykkedes mig at finde et program, hvor jeg har 
adgang til mine filer uanset, hvor jeg befinder mig, dropbox fungere nemlig som en online harddisk, så lige så snart jeg har overført mine dokumenter til min dropbox mappe, er de tilgængelige i hele verden, det eneste det kræver er internet adgang! Derudover finder jeg det super smart, at man kan dele sine billeder, dokumenter eller lignende med familie og venner. Fatter slet ikke hvordan jeg har kunnet leve uden denne apps!!:-)

Mine foreløbige yndlings apps, hvilke er jeres?

God dag til jer derude:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar