søndag den 19. august 2012

Madkasser

Dette indlæg burde jeg have lavet for 2-3 uger siden, hvor mange børn skulle til at være skoleklar. men det er nu jeg synes det er aktuelt da begge Ms madkasser er ret ringe, låget lukker nemlig nemt op, så vi har oplevet at på vejen til børnehaven har madderne fundet vej ud i tasken- ikke lækkert...! Så hun skal have et par nye (en til frokost og en til frugt). Som jeg tidligere har beskrevet er hun ikke typen som spiser derud af. Så bestræber mig på at få madpakken til at se lækker ud (Jeg/vi vil jo også helst selv spise noget som ser lækkert ud).
Har i en god madkasse i kan anbefale, den skal helst være en som er i så få dele så muligt, så jeg slipper for det opvask, også må den gerne være opdelt i mindst 3 rum!??



Sund madkasse med 4 rum inkl. lille drikkedunk som kan fungere som køleelement. Madkasserne er garanteret PVC-, Bisphenol A- og phtalatfrie. De er lavet af blyfri materialer
nature baby


Denne indeholder 5 rum der medfølger klistermærker så man kan lave sin helt personlige madkasse (hvilket jeg ved M vil elske) ca. 190,-
goodbyn

 
Lidt inspirationsbilleder til en appetitlig madpakke.






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar