tirsdag den 7. august 2012

Vi har holdt fødseldag

Det er med et puha, jeg kan sige at jeg nu er veloverstået 2 børnefødselsdage. Vores lille k blev et år d. 1 august,  M blev 4 i går. Så jeg har både haft børnehavnen på besøg til leg, skattejagt, pølsehorn, pizza og popcakes. Dette stærk efterfulgt at fødselsdag med familien. Alt i alt en dag med rigtig meget knald på. Jeg tror jeg med sikkerhed kan sige at det blev første og sidste gang, dette bliver afholdt samme dag. Gemalen var hårdt arbejdene ude hele weekenden og var først hjemme efter børnehaven havde raseret huset. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det ville have været gået, hvis ikke det var fordi min skønne søster ikke havde stået ved min side, gennem HELE dette show. Dette er jeg selvfølgelig godt klar over har noget med mine (og søsters) ambitioner at  gøre. For man kunne jo godt have sprunget over mange steder, med fx. lækre kager fra bageren. Men vi indgik ingen kompromiser. Og i alt mit iver efter at nå det hele. Har jeg ikke fået brugt ordenlig tid på at få taget nogle gode billeder af alt det lækre vi havde lavet. Så i må nøjes med den lille udgave.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar