tirsdag den 18. september 2012

Dagens menu

Dagens mad i billeder, morgenmaden bestod af et forsøg på pandekager uden sukker og mel ( de ligner frikadeller mere end pandekager). Jeg brugte; 1 banan, 2 æg, 1/2 tsk kanel, 1.1/2 dl. havregryn, 2 tsk. hørfrø. Jeg vil eksperimenteret lidt mere med dem, da de bestemt kan blive bedre. De blev dog spist op, ungerne spiste dem uden kommentar, men de havde også fået sukker på. :o)
Middagsmaden bestod af en rest hønsebryst fra i går, guacamole, mozzarella løg og tomat. Aftensmadden glemte jeg at foto af, men menuen bestod af lasagne med squash i stedet for pastaplader, samt tomatsalat.
Jeg har mange gange haft lyst til at springe i med begge ben, har en skøn snickersbar læggende i skuffen, men er glad for jeg ikke har gjorde det... =O)
Hvordan har i det med sukker?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar