mandag den 17. september 2012

I kamp mod mig selv...

 
Eller i kamp mod sukker, som jeg nok tidligere har givet udtryk for, så er jeg ret glad for sukker, eller i hvert fald slik, kage, chokolade og sodavand er også skønt engang imellem. Jeg går under kategorien sukkerafhængig, da jeg skal have slik/sukker  hverdag. Men nu har jeg konkluderet med mig selv, at det ikke er så smart ( dette er der flere oversager til, som  jeg vil kommer ind på, afhængigt af hvordan dette projekt skrider frem)summa summarum jeg nu vil forsøge mig med ingen sukker, ris, pasta, hvidt brød. forsøget forløber sig blot over en uge til at starte på, vel at mærke. Men jeg håber har lyst til at fortsætte. Men men men.... det er ret vildt når man er vandt til at indtage det ovenstående, så jeg har spist hele dagen, men stadig følt mig sulten, jeg er spændt på hvordan det skal forløbe. Da Store H er uddannet indefor kost og ernæring er det muligt hun sidder og korser sig nu ;O) mine indlæg kommer nok til at pære præg af mine nye madvaner... 

bla. en smoothie til morgenmad, sammen med røræg og grønt

En hulens masse frugt og grønt

aftensmad, grønt med øko hønsebryst

hjemmelavet knækbrød, når bare jeg manglede brød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar