søndag den 30. september 2012

La glace

Sukker i små poser, hvor på man kan skrive en lille invitation, hyggelig lille detalje:-)
Jeg har endelig været på La Glace.. og spise kage selvfølgelig:-) Jeg må indrømme at jeg er imponeret, fik den dejligste forårskage bestående af en dejlig mandelbund, herpå en lækker pure og fromage af hindbær, samt en skøn chokolade trøffel, pyntet med de fineste marcipan hjerter.


Længe siden jeg har fået så god en kage. Jeg syntes dog, at pris er skruet lige højt nok op, jeg gav 52 kroner for et stykke kage, hvilket egentlig var meget rimeligt, for den var virkelig god, men hertil fik vi kaffe, hvilken jeg gav 54 kroner for pr kop?! Det var en speciel blanding af karat kaffe, den smagte dejligt men må indrømme, at jeg syntes at 54 kroner, er lige i overkanten for en kop kaffe.
Alt i alt en dejlig oplevelse, jeg klart kan anbefale:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar