mandag den 1. oktober 2012

Danmarks største sundheds messe!?!

Jeg var så heldig at få et par fri billeter til sundheds messe i Øksnehallen i weekenden. Jeg fik dem af min dejlig svigerinde, hun er elev hos frisør Hair By Zenz. De havde en dejlig stand derinde, hvor man kunne få sat hår og lagt makeup ganske gratis:-)

Mine forventninger til messen var forholdsvis høje, jeg havde håbet på en god stemning med masse dejlige vareprøver på alverdens ting og sager. Men jeg må sige at jeg blev skuffet, der var selvsagt virkelig mange mennesker og på ingen måder nogen afslappende og hyggelig stemning, trods de virkelige mange alternative behandler, hvor du imod betaling kunne afprøve alverdens behandlinger, hvilket ikke lige er mig. De var generelt næringer med vareprøverne, hvilket absolut ikke er plus i min bog! Trøstede mig med, at jeg trods alt kom gratis ind:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar