tirsdag den 25. september 2012

Så er der gået en uge...

Og jeg må konstatere, jeg desværre ikke, har kunne holde alle mine forbud. Jeg har dog overholdt ikke, at spise slik, chokolade og drukket sodavand, hvilket er et okay resultat for mig. De første 3 dage med forbud, var mine tanker besat af slik og alt det andet som jeg ikke måtte, jeg følte mit konstant sulten. Jeg har også oplevet at min lunte har været meget kort, så stakkels min familie, =o( men på trods af mine humørsvingninger, har jeg besluttet at fortsætte i samme stil, dog med undtagelser.Nu føler jeg det faktisk meget rart, at man ikke er så mæt at  man lige skal slå mave efter måltiderne. Og trangen til slikken kan jeg godt styre, jeg har i hvert fald endnu ikke overfaldet slik skabet. Derimod har jeg holdt mit brødindtag minimalt, og brød har jeg virkelig savnet. Så jeg har i dag bagt en omgang boller.
Jeg vil løbende holde jer opdateret om min nye livstil =o)

Gulerodbolle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar