onsdag den 3. oktober 2012

Over 100..

Tænk at vi har rundet blogindlæg nummer 100, det burde fejres med en ny god opskrift eller andet. Men det må i have til gode, da jeg synes jeg har lidt travlt fortiden. min mand og jeg laver konstant overlap på hjemmefronten, så de stakkels unger når slet ikke at se deres forældre sammen. =( 
Jeg ville lige opdatere jer på min madforsæt, som går vildt godt, jeg havde ikke trodet at jeg så hurtigt kunne blive afvent min sukker trang  Når det så er sagt er jeg ikke hellig, men gud hvor er det dejligt, at være ude af min afhængighed. Inden jeg om lagde mine madvaner, gik jeg og var evig lækkersulten men egentlig aldrig rigtig sulten. Nu føler jeg en anden let mæt hed  og som i kan se på min frokost tallerken spare jeg ikke på noget. Det er virkelig skønt at være ude af min mad besættelse og sukker afhængighed (det lyder som jeg vejer 100 kg, men kan afsløre at jeg nærmere hører til den tyndfede kategori).

Gårsdagens frokost, spinatsalat, forårsløg, mozzarella, tun, avocado,
 græskarkerner, nemt men skønt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar