lørdag den 6. oktober 2012

Weekend..

Så blev det weekend og hygge med familien. Og når nu det er weekend besluttede jeg at droppe alle madforsæt for en stund, så i dag har den stået på bagning. Og da jeg lidt har købt mig Mette Blomsterberg bog, lå valget på macarons, hvilket drillede mig lidt mere end forventet, men de smagte himmelsk, dog ikke helt tilfreds faconen. Aftensmaden var en skøn pizza med kartoffel, gedeost. Det er vel weekend :O) Iøvrigt kan jeg fortælle mine madforsæt allerede har sat sine spor, ret vildt jeg har tabt 2 kg på den konto. men jeg har også spist vildt meget salat, kål og alt verdens andet grønt =O)

Pizza med kartoffel, rosmarin og gedeost;
1 stk alm. pizza bund, lav din egen favorit, eller køb en rul ud bund.
smør bunden med olie jeg brugte oliven olie med hvidløg
skær rå kartofler i tynge skiver og dæk pizzaen derefter kommes gedeost i skiver og drys med rosmarin. Jeg synes det ville have været ekstra skøn med lidt friske tomater eller bagte tomater, eller semi dry tomater.
Skøn pizza.. bon appetit og god weekend...


chokolademacarons med hindbærfyld 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar