mandag den 8. oktober 2012

Sofa...

Herhjemme ønsker vi os en ny sofa, faktisk mener vi selv vi har en rigtig fin en, men det at der er børn i huset har desværre sat sine præg på den. I øvrigt er den også for lille, så vi gemmer den til vi en dag, forhåbentlig for lidt mere plads, også måske får den ombetrukket.
Ønsket falder helst på Hay eller Muuto, men vi er desværre også enige om det er over budget, da vores børn fortsat for lov at spise i sofaen og får lov at være børn. Så vi forventer, det bliver en sofa med relativt kort levetid. De nederste fra i Ikea og ilva, ser rigtig fin ud på hjemmesiden og til en fornuftig pris, Så jeg glæder mig til at se den i virkeligheden. Bolia har også nogle fine nogle. Jeg lader jer selvfølgelig vide når vi har besluttet os, men har lige et projekt børneværelse der kommer i første række. Dette vil jeg selvfølgelig også holde jer opdateret på.
Hvis i kender nogle fine sofaer ala sammen stil som nedenstående til for god pris?, så tip mig endlig.


 
Hay sofa 16999


Muuto 17900,-



Ikea 7390,-

Ilva 6999,-



Ingen kommentarer:

Send en kommentar