torsdag den 11. april 2013

Roma roma..

Jeg har lige været i Rom, på en lille kæreste tur uden børn,  NØJ hvor er det bare en fantastisk by, jeg var forbi trevi fountain og smide en mønt i, så nu kommer jeg tilbage :O) (det siger fortællingen i hvertfald )
Rom er skøn, at slentre ned gennem dens snorede gader, men oliventræer i krukker og skodre for vinduerne, jeg synes det var helt magisk. Rom har en utrolig smuk bevaret historie, så jeg drømte mig indimellem væk i fortidens fortællinger. Vi boede på dette hotel, som havde en virkelig god belæggenhed, tæt på alt. Jeg kan varmt anbefale det, hvis der er nogen derude om overvejer at tage til rom, er mit råd ikke bo i nærheden af hovedbanegården, det har ikke roms charme, og undgå at spise, drikke de mest Turistede steder, de skruer prisen godt op.
Her lidt billed spam derfra:

pave frans

Smuk solnedgang over peterkirken


Collosseum

Tørstig nonne i baggrunden =O)
Mig der kaster mønt i travi fontainen, for at vende tilbage dertil!

En af alle deres charmerende boder

Macarons

Gemalen i appelsinlunden, hyggeligt sted, med smuk nøglehuls kig
ikke langt derfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar